Jumat, 20 Desember 2013

The Insurance Bank

The Insurance Bank Die mens is geskep as tersempurna onder ander wesens van Allah ( Sura Thien : 2) . The Insurance Bank Maar hou in gedagte en besef dat die mens is vasgestel , nie die skepper ( die skepper ) . Skepper van die enigste een van die mees Heilige God , niemand met haar ( laitsa ka mitslihi syaiun ) .The Insurance Bank As mens en as inwoners van die aarde, die mens reageer selfs met ander te kommunikeer . Die mens in interaksie met anorganiese ( nie- bewegende aard ) , interaksie met organiese wesens ( natuurlike skuif ), en selfs kommunikeer met mede- menslike interaksie of menslike (intelligente aard beweeg op 'n keer ) . 

The Insurance Bank Die mens moet ook besef dat alles wat deur God toegerus is met die wet of reëls wat deur die Skepper. Die oppergesag van die wet is die wet van die natuur en die mensdom genoem. God het die verse aan die wette van die natuur en kauniah verse qauliah in die vorm van 'n openbaring vir humanitêre reg , of vervat in die Koran en die Sunnah van die profeet Mohammed .The Insurance Bank Die aard van die wette van die natuur (verse kauniah ) is vaste , onveranderd soos bevestig deur God ; tabdila li la la tabdila khalqillah of lisunnatillah . 

 Die wette van die natuur vas net effens na verwys in die openbaring van God , en is induktiewe in die vorm van natuurlike realiteite wat deur 'n mens ondersoek moet word foutiewe argumente te vind.The Insurance Bank Mense word die geleentheid vermoëns wat hulle besit te gebruik gegee , beide die sintuie en die verstand te ontbloot en dit te ondersoek , sodat die besonderhede van die vaste wette van die natuur , en dan deur verskeie eksperiment sal baat vir die lewe.Tot nou toe het baie die resultaat van wetenskaplike navorsing wat gebruik kan word om menslike lewe byvoorbeeld te verlig het die middel van kommunikasie , vervoer, huishoudelike toestelle, rekenaars en so aan is grootliks menslike lewe te fasiliteer .Die aard van die humanitêre reg is slegs 'n tendens wat kan verander volgens die teenwoordigheid van die menslike stemreg . Allah sê in die Koran Sura bv Rum vers 30 . "So hadapkanlah reguit na jou gesig met die godsdiens van Allah ( hou ) aard God het die mens geskape na die natuur. geen wysiging in die aard van God . ( Dit is ) godsdiens reguit, maar die meeste mense nie weet nie " .Aard van God : Dit is God se skepping. God het geskep menslike godsdienstige instink wat is die godsdiens van monoteïsme . As daar is geen godsdiens van monoteïsme mense, dan is dit nie regverdig nie, hulle is nie die enigste godsdienstige monoteïsme omdat omgewingsinvloede.In stand te hou dat die humanitêre reg is altyd in ooreenstemming met die wil van sy skepper, dan stuur God humanitêre wette genoem qauliah verse .Qauliah verse in die vorm van ' n openbaring was meer van 'n deduktiewe of algemene gevolgtrekkings so maklik om te volg , insiggewend of verskaf inligting wat gebruik word I'tibar , is die motivering of om impulse in 'n positiewe rigting , spekulatiewe of Reflections betekenis , wat normatiewe norme bevat te lei , reëls vir die menslike lewe. Alles wat die mens lei betekenis in sy lewe.'N begrip van die natuurlike wet ( paragraaf kauniah ) is nuttig vir die gemak van die mens se lewe , terwyl die begrip van die humanitêre reg tot voordeel van die betekenis van die lewe . So die mens se lewe word maklik en betekenisvol. Vir daardie mense is wat nodig is om die beste van die tweede wet te verken is so daarin geslaag om die maklike lewe op dieselfde tyd dat 'n sinvolle lewe te bereik.In werklikheid, die lewe van die mensdom vandag is dikwels eensydige as die dieper wette van die natuur , so het 'n verskeidenheid van wetenskap en tegnologie produkte in verskillende dimensies tot die hoogte van die gevorderde tegnologie of tegnologie wat in staat is om die geheime van die heelal te ontbloot voorheen verborge gebly .Trouens, die tegnologie wat gebruik word om die natuur te veel ontgin sonder aanpassing by die norme van die humanitêre reg dat God die mens se lewe betekenisvol gegee het. Tirannie of gierigheid van die mens veroorsaak man gedryf deur sy eie hand as 'n gevolg .Mense word onregverdig omdat dit in stryd met die wette van die natuur selfs humanitêre wet self , terwyl onreg baie gehaat deur Allah . Woude skoongemaak onregverdig met onwettige aard van die bos, as 'n gevolg van oral oorstroom hoofsaaklik omdat water reg is op soek na 'n plek wat laer is , dan is die menslike nedersettings in lae gebiede wat blootgestel is die impak van oorstromings baie meter hoog te voel en selfs ondermyn hul huise. Dit is hartseer !Net so, oortredings van die humanitêre reg , die impak is baie groot vir die mens en die mensdom. Onregverdige mededinging in die handel , in die politiek plaasgevind deur ruil of omkoopgeld omkoopgeld transaksie , die resultaat is nie die betekenis van die lewe , maar onrus is kenmerkend van die menslike lewe vandag .Vrede moeilik geword te kry as gevolg van 'n vuil spel. Kry breë gemeenskap impak as by die kies van regente , burgemeesters of goewerneurs. Veroorsaak skend humanitêre reg , wat afwyk van die reëls van die lewe vir mense wat diataur God het gevolglik die welsyn van die hele gemeenskap as 'n vis weg van die gebraaide .Eintlik humanitêre reg vervat in die openbaring van God is vir mense om hom te erken , en die man wat hy geweet het, was die een wat vertroud is met die Here , die man aan hom bekend wat die wyse man in hierdie lewe te wees .Mense is 'n wyse man is altyd dink van die mensdom as 'n geheel is nie te dink van homself nie. Dit word deur die profeet genoem dat die beste man is die mees voordelig is vir die mensdom en die mensdom. Menslike wysheid wat in staat is om die hele mens te draai .Qur'an sura Al- Maidah vers 32 lui: "Enigiemand wat 'n persoon sonder rede geregverdig doodslaan en doen onheil op aarde , is dit asof hy vermoor al die mense , en wat een persoon is dit asof hy draai die hele man draai " .Mense kan nie die tweede wet te ignoreer , want die werklikheid van die mens in die heelal wat bewoon word deur mense en nie- menslike natuur , met al sy wette. Gehoorsaam alle wette is deel van vroomheid , omdat die wette van God en die voorsiening van Allah.Muttaqin is diegene wat God se voorsiening te gehoorsaam , sowel bepalings kauniah / foutiewe of qauliah / openbaring aan die mensdom .Mag ons 'n volk wat beide die wet te verstaan ​​en toe te pas in die lewe, sodat , as God wil , sal 'n maklike lewe op een slag te bereikSkryf is een van die aktiwiteite graan Civil Servants ( PSN ) funksionele . In die wêreld van die burokrasie , staatsamptenare verdeel in twee , naamlik die strukturele en funksionele amptenare amptenare.Maar dit sal lekker wees as die woord "amptelike" in die begin van die strukturele en funksionele afneem gesê. Omdat dit is sinoniem met krag. In werklikheid , het amptenare van die strukturele en funksionele amptenare is dienaars van die mense .Om 'n staatsamptenaar of staatsamptenaar het 'n swaar las . Hoekom ? Omdat die verskaffing van dienste aan die Indonesiese mense , wie ook al dit is geen uitsondering nie . Elkeen van hierdie staatsamptenare het die plig en funksie van elk , veral funksionele amptenare.In die regulering van die Minister van Administratiewe hervorming program in die riglyne en tegniese besonderhede van die aktiwiteite wat beskou kan word as 'n rekord van werkverrigting of genoem krediet koers .Krediet telling is die eenheid waarde van elke item van aktiwiteite en / of opeenhoping waarde van 'n graan van die aktiwiteite wat bereik moet word deur 'n persoon ( funksionele amptenare ), ten einde 'n loopbaan en rang te ontwikkel. Elke funksionele posisie het die besonderhede van die verskillende aktiwiteite , volgens die funksionele posisie diampunya .Elemente beoordeel aktiwiteite van 'n amptelike funksie in die verskaffing van die krediet telling , bestaande uit die hoof elemente en ondersteun elemente . Waar die hoof elemente bestaan ​​van onderwys , dienslewering en professionele ontwikkeling . Terwyl die ondersteuning element ondersteun aktiwiteite wat die beroep ondersteun.Professionele ontwikkeling is die ontwikkeling van kennis, vaardighede en talente wat voordelig is vir die beroep in die ontwikkeling van die taak .Een element van die professionele ontwikkeling kan wees van 'n funksionele amptelike dokumente , wetenskaplike artikels , referate , verwerkings en vertalings .Wetenskaplike werk is 'n papier opgestel beide groepe en individue , wat iets onderhewig aan sekere idees giet deur die identifisering en beskrywing van die probleem , probleem analise en oplossing voorstelle bespreek . 'S Skryf 'n stuk skryfwerk wat praat oor 'n onderwerp wat is die resultaat van navorsing / ondersoek / evaluering van die beleid in spesifieke gebiede.Intussen is 'n persoonlike script aanpassing gebaseer op die geskrifte van ander, wat verander is en aangepas by die heersende omstandighede en toestande , sonder die uitskakeling of die verandering van die idee van die oorspronklike outeur. En , is die vertaling uit die script geskryf deur ander wat vertaal in 'n ander taal .Skep van 'n populêr-wetenskaplike literatuur wat versprei in die media is ook ingesluit in die professionele ontwikkeling aktiwiteite . Wetenskaplike Outeurskap gewild, volgens Professor Doctor Suhardjanono ( riglyne vir die voorbereiding van KTI ) is die wetenskaplike kennis wat deur die vertoning formaat en taal wat meer leesbaar en verstaanbaar. Feite aangebied moet objektief en gevul met die waarheid en wetenskaplike metodes van denke bly.Intussen, volgens ACENG Hasani ( sake van die skryf, 2005) , 'n gewilde monografie bevat 'n opstel oor dissipline, maar die prosedures van wetenskaplike artikels ten einde te word om meer maklik verstaan ​​word deur verskillende groepe volg nie .Regulering van die Minister van die administratiewe hervorming en die implementering riglyne en die tegniese besonderhede van die aktiwiteite van die Burgerlike funksionele posisie . Waar elke detail van hierdie aktiwiteite het 'n diep betekenis aan 'n nuttige doel , in ooreenstemming met die pligte van die betrokke amptenare. Insluitend die ontwikkeling van die beroep van 'n verslag of populêre wetenskaplike artikels te maak.Baie doelwitte iemand maak 'n populêr-wetenskaplike referate word versprei in die media. Die eerste , as die doel van die lewering van inligting oor wetenskaplike teorieë . Tweedens, kan 'n verslag oor die aktiwiteite wat reeds hardloop.Verder , die derde is die skrif wat oorgedra is bedoel inligting oor wetenskaplike teorieë , feite wat plaasgevind het, asook oplossings vir die feite wat aangebied word te verskaf.Die probleme wat aangespreek kan word, is uiteenlopend, veral in die bereiking van die MDG's ( Millennium Development Goals ) 2015 , wat agt graan ontwikkeling doelwitte bevat . Naamlik die vermindering van armoede en hongersnood , die bereiking van universele primêre onderwys , die bevordering van geslagsgelykheid en die bemagtiging van vroue . Verder , die vermindering van kindersterftes , die verbetering van die gesondheid van moeders , die bekamping van MIV / vigs , malaria en ander aansteeklike siektes , om te verseker omgewingsvolhoubaarheid, en 'n wêreldwye vennootskap vir ontwikkeling te bou.Van die doel van die maak van die gewilde wetenskaplike artikels kan afgelei word dat die skrif is nie net die vervulling van krediet telling in 'n graan aktiwiteit. Maar sy hoofdoel is hoe die bestaande probleme in die gemeenskap kan ingedien word om bekend te staan ​​deur belanghebbende partye.Hopelik kan hierdie kwessies opgelos word deur kollektiewe denke en samewerking van alle partye . Weereens, is die skrif nie net skryf . Dit is ook nie net die voortsetting van krediet telling nie, maar hoe die teks kan die leser te wek .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar